maanantai 4. heinäkuuta 2016

Uusi banneri ja ulkoasu!

Eli kuten huomaattekin jo, mulla on nyt hieno uusi banneri sekä ulkoasu.
"Vapaaehtoisia bannerinväsäilijöitä?" postauksessa kyselin henkilöitä, jotka olisi halunnut tehdä mulle bannerin.
Itseasiassa, kaikki bannerit oli superkivoja, mutta niistä yksi ei toiminut, toinen oli liian pieni ja kolmannen, neljännen ja viidennen välillä jouduin valitsemaan.
   Toivon että te, jotka teitte mulle bannereita, ette pahastu, että jouduin valitsemaan itseäni eniten miellyttävän bannerin, joka ei välttämättä ollut sinun tekemäsi :(

Kiitokseksi bannereista ja myös pahoitteluksi siitä, että käytitte aikaanne eikä edes kaikki bannerit päässeet blogiini, ajattelin julkaista bannerit ja bannereiden tekijöiden blogien nimet täällä!





 Ja vielä banneri, joka päätyi blogiini


Kiitos kaikille vielä kerran erittäin paljon bannereista! Huom! ulkoasu on mun itse tekemä!


-Pilvi

6 kommenttia:

  1. Hieno on tää nykyinenkin banneri! Ulkoasu kans! :)

    VastaaPoista
  2. Ihana ulkoasu, tää ansaitsi kyllä paikan! Ei kyllä haittaa, ettei tuo oma tullut käyttöön, niitä on kiva tehtailla ja käyttää niihin aikaa ihan harjoituksenkin kannalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Huh, hyvä ettet pahoittanut mieltäs! Mutta siis tossa sun tekemässä bannerissa oli muutenkin jokin vika, meinaan en saanut laitettua sitä mun blogiin, enkä voinu ees katsoo että miltä se näyttäis mun blogissa :( Mutta kiitos paljon kivasta kommentista!

      Poista
    2. Joo, sen teossakin oli enemmän kuin yksi ongelma! Laitoin tuon linkin banneriin väärässä koossa, mutta jos joskus tarviit uutta banneria, oon valmis yrittämään uudestaan :)

      Poista
    3. Haha! Joo laitan korvan taakse, jos tarviin banneria niin voin kysäistä sulta!

      Poista