keskiviikko 15. huhtikuuta 2015

Ensimmäinen postaus :)

Moikka! Mun nimi on Pilvi, olen 13 vuotias heppatyttö, jolla on oma suomenhevosruuna Velmi. Tän blogin idea on kertoa minun ja ponini elämästä. Blogin päätin tehdä muutaman hyvän hevosblogin ansiosta, joita jäin lueskelemaan ja päätin sitten tehdä oman blogin, joka kuvastaa mun elämää. Harrastan  pelkkää ratsastusta,
jota olen harrastanut muutaman vuoden, mutta heppatyttö olen ollut lähes koko ikäni. Hevoset on iso osa mun elämää ja hepat on ollu aina lähellä mun sydäntä. Mun ja Velmin yhteinen väri on ruskea.  Lempimusiikkia ei oikeastaan ole, kuuntelen vähän kaikkea. Ratsastuksessa, esteet on enemmän mun juttu kuin koulu.

sosiaalisissa medioissa minut löytää

Tässä vielä muutama kuva musta ja Velmistä:







Kaikki kuvat ovat viimekesältä :)
- Pilvi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti