perjantai 24. huhtikuuta 2015

Aamutalli ja maasto

Tänään aamulla heräsin ennen koulua aamutalliin, lähdettiin tallille ja tehtiin kaikki työt vajaassa kahdessakymmenessä minuutissa. Aamulla oli tosi hieno ilma, aurinko paistoi ja linnut lauloi! Tänään oli siis ensimmäinen kerta kun olin kouluaamuna tekemässä aamutallia. Pelkäsin että mulle jää tosi vähän aikaa valmistautua kouluun, kun aamutallissa kuitenkin on aina kestänyt melkein tunti. Nyt kun loimia ei enään tarvita, kaikki sujuu taas niin paljon nopeammin ja kivammin kun talvella.

Koulun jälkeen olin Velmin kanssa maastossa, Vepa oli tosi mukavalla päällä, oli pirteä ja kuunteli mua tosi tarkkaan. kävelin hurjan paljon, (Ja se onkin välillä tosi hyvä!) ravasin myös, laukkasin vain ihan pienen pätkän ja lähdin metsän kautta kotiin. Itseni mielestä tää maastolenkki oli tosi kiva! :) Kameraa ei kuitenkaan ollut mukana, kun yksin olin :(

Tulin maastosta noin puoli viiden aikaan, kuudelta Velmi kengitettiin joten mun piti olla ajoissa ratsastamassa. Velmillä ei ratsasteta ikinä heti kengityksen jälkeen joten menen yleensä aikaisemmin tai Velmillä pidetään vapaapäivä.

Jotta tästä postauksesta ei tulisi liian tylsä, ilman kuvia, laitan muutaman vanhemman kuvan perään:

 

 
 
- Pilvi


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti